På fisking :) / Gone fishing :)

For en tid tilbake fyllte min svoger 40 år.
Og som den friluftsmannen han er,så måtte jeg jo lage ett skikkelig friluftskort!
Kortet er formet som en tag,men er dobbelt ;)
***************************
For a little while back,my brother in law got 40 years old.
And he loves to be in the mountains and fishing,so i had to use this motif!
The card has tag-shape and it is double.




Motivet er stemplet rett på mønsterpapiret.
Grattis sirkelen er punchet ut og satt på igjen med 3D-tape.
***************************
The motif is stamped directly on the DP.
"Grattis" means congratulations,and i have punched it out and then attached it on again with some 3D-tape.




Zoomet inn på motivet,og jubilanten ble godt fornøyd med kortet :)
********************
Zoomed in on the motif,and i can tell you that my brother in law really liked this card :)



Innsiden av kortet med det store Grattis-bakgrunns stempelet.
Har også satt på en brun kartong bit for å holde pengene på plass ;)
Sirkel-prikke stempel rundt kanten på skrive siden.
************************
The inside of the card.
Here i have used a big "Grattis" background stamp.
I have added a bit of cardstock and some brads,to put the money behind ;)
Used the dotted-cirkle stamp around the edges of the other page.




Og baksiden med mitt personlige stempel.
***************
And the back of the card with my name-stamp.

Ha en flotters tirsdag!!
Klemmer fra Maya :)
***************
Have a fab tuesday!!
Hugs from Maya :)

Kommentarer
Postat av: Kamilla

OMG Maya, det är så vackert jag saknar ord!!

Fabolous!!!

Postat av: Grethe Brumoen

Et rålekkert kort du har laget :-)

2009-04-08 @ 00:11:33
URL: http://byblogg.blogspot.com
Postat av: annkan

Åhh, det här tycker jag också om!

Superfint- och jag förstår att mottagaren blev nöjd. :-)



2009-04-12 @ 22:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback