Muffinskort

InkyWings släppte massor av nya fina stämplar på mässan i Avesta i helgen. Du kan se och köpa alla de nya stämplarna här.

Ni har redan sett lite smakprov på hur de ser ut och den här veckan ska jag fortsätta visa er vad man kan göra med de fina nya stämplarna.

Vi vill tacka alla kunder som besökte oss på mässan. Tack så hemskt mycket!




Jag har gjort ett kort med den nya muffins stämpeln, muffins medium, som finns att köpa här.

Jag har lekt lite med mina cirkelformade dies och gjort massor av cirklar i olika papper och limmat på dem på kortet.




Jag har använt en bårdstans från Fiskars för att göra den bulliga kanten med hålen.




Som pricken över i:t har jag använt 3d-lack på björnbäret för att få en fin blänkande 3d effekt.

/ Ann-Louice

Kommentarer
Postat av: annkan

Men vilken underbar muffinsstämpel!!

Och ett jättefint kort också!



2009-04-28 @ 20:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback