Är ni nyfikna?

Är ni nyfikna på Inkywings nya stämplar? Här visar jag ett litet kort där jag använt tre av de nya stämplar som alldeles snart finns att köpa i Inkywings butik. Håll utkik!

Våren är här (i alla fall i Skåne), och därför blev det idag ett kort i pastelliga, mjuka färger. Jag har använt två söta fjärilsstämplar och en Grattis-stämpel. Grattiset har jag stämplat på vitt papper, klippt ut och sen fäst på 3D-kuddar. Fjärilarna har jag först stämplat direkt på de mönstrade pappren och sen också på vitt papper, klippt ut och fäst ovanpå de först stämplade fjärilarna. Detta ger en härlig 3D-effekt och det blir lite mer liv i kortet.



Närbilder på de nya stämplarna:

      

Jag avslutar denna vecka med ett kort, där jag använt den sista ur det set Tim Holtz-stämplar jag visade i början av veckan. Det fick bli ett enkelt kort med stämpeln i fokus och enda färgklicken - en röd miniros.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback