Vi har några vinnare!

Än en gång - TUSEN TACK till alla som besökte laret och shoppade, fikade och pratade! Det blev en otroligt lyckad helg även om vädret var lite väl kyligt. Vi slapp iallafall regn! :-)

TACK till Susanne som var en hjälpande hand hela helgen och TACK till Anne och Jessica som hjälpte till under lördagen när dom var här. Ett stort TACK även till maken som fick vara bas över fikabordet... fniss... och till sist ett TACK till alla som gjort det möjligt att uppfylla denna dröm om att få ett eget utrymme för företaget.

Nu tror jag bestämt det är många där ute som undrar om dom vunnit något?

Då kan jag berätta att söndagens vinnare här i bloggen föll på kommentar nr 29!

GRATTIS till följande inlägg:

Postat av: Cicci/Trollmor

Jag tror att jag är kär - i husstämpeln!!! Biljetter med citat??? springer till butiken och tittar Kraaam....

2008-08-31 @ 17:30:19
URL:
http://trollmorsplats.blogg.se/

Maila mig på inkywings[snabel-a]inkywings.com och berätta att du vunnit i bloggen på söndagen! GRATTIS!




Se så fint det är på inspirationshyllan!  Det blev en inspirationsplats av tavellisterna och här samlas nu kort och layouter från designteamet. :-)



Nu ska jag inte hålla er på sträckbänken längre... det finns en vinnare till att annonsera nämligen.  En fin väska laddad med prylar fanns uppställd här på lagret och den som handlade för mer än 1000:- på plats under helgen fick med sig en lott hem. Nu är det dags att gräva fram lotten!

Den lyckliga vinnaren är den som har en lott med följande nummer på:

262446

GRATTIS I MASSOR!!
Hör av dig så kan vi bestämma när du kan hämta vinsten!




Ytterligare en bild från helgen.
Susanne på plats vid bordet och demar/pysslar och just här tror jag bestämt jag fångat Tussan och Anne på rymmen... fniss... undra vad dom spanat in där borta i hörnet?


TILLÄGG:
Vi har ju ytterligare några vinnare att presentera.
Dragning har nu skett (med hjälp av random.org) av en vinnare från lördagen och en vinnare från söndagen som endast behöver betala frakten på sin order! Tack till alla er som beställde i webshopen! :-)

GRATTIS TILL:
Lördagen:  Veronica Nilsson
Söndagen: Helené Gustafsson

Vinnarna är underrättade per e-mail.


Lista med tider när lagret är öppet under hösten finns i online-butiken. Där finns även uppsatt några pysselkvällar samt att jag kommer fylla på där med kurstillfällen mm efter inkomna önskemål. Håll utkik där så du inte missar något.  Ha även ögonen här i bloggen emellanåt då det kan komma att annonseras extra pysseltillfällen med kort varsel!

Den 6 september (på lördag) åker jag ner till Örebro på träffen där och har även saker med mig till försäljning. Vill du förhandsbeställa något så går det bra. Senast TORSDAG vill jag ha din beställning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback