Nyheter v.39

Hejsan i höstsolen.
Ja, för nu är det nog ändå höst ändå...
Solen har äntligen tittat fram här i Rälta och träden börjar ändra färg så snart ska
jag ta med mig kameran och föreviga årets höst! Smile

Här ute i ladugården har det droppat in lite nya varor igen.
Främst band av olika "kvalisorter". Pärlbanden hann inte mer än hem förrän
rullarna började snurra. Vill du hinna få något med denna gången så föreslår jag
att du är snabb med att beställa!
Lite smått och gott som tags, bling-stickers och dominobrickor återfinns oxå under nyheterna.


--------------------------------------------------------------------------------


Du missar väl inte att InkyWings kommer vara med på ett par av höstens mässor?
Dels Partille/Göteborg den 4-5 oktober och dels Karlstad 25-26 oktober. Har du möjlighet att åka på någon av
mässorna så *gör det* ! Det brukar vara en härlig stämning, massor av spännande att kunna klämma och känna på
och man inspireras och lär sig massa nytt. I samband med mässorna har jag stängt eftersom jag packar ner alla
varor några dagar före mässan och sedan när jag kommer hem igen skall allt packas upp till sin rätta plats. Brukar ta en stund.
Ordrar som kommer in under tiden jag är borta tas om hand några dagar efter mässan igen.


--------------------------------------------------------------------------------


Ett gäng lådor är på väg hem med påfyllning och lite nyheter inför hösten.
Mycket kommer du så klart hitta på mässorna och webbutiken uppdateras så fort jag bara hinner!
(passa gärna på att förbeställa så kan jag ta med till mässan - då vet du med säkerhet att du får det du vill ha!)

Jag kan hinta om att det kommer hem massor av Cardstock, Påfyllning av dom flesta metalldekorationerna som nu är på väg
att ta slut eller har tagit slut. Påfyllning av populära brads. Svarta skrivpennor i olika varianter är beställda - perfekt
för journaling på div. underlag. Momento Dew Drops (stämpeldynor) kommer i många olika färger samt påfyllning av
en del färger av Glimmer Misten. Mer band (bla. med pom-pombollar). Även påfyllning av Adirondacks stämpeldynor.

Fler av dom populära väskorna som är prefekta att ha på bordet med verktyg och tillbehör när man pysslar.

MASSOR av Thickers i olika varianter. (foam och chipboard)

Dom nyaste sticklesarna som heter "Glitz" - Suze Weinbergs linje.

Ja, det är en del av dom sakerna som kommer droppa in här inom kort.
Det lönar sig alltså att hålla utkik i webshopen inom dom närmaste veckorna!

--------------------------------------------------------------------------------


Dom första kurserna i lagret har klarats av med glada och nöjda deltagare. Kika in i webshopen
för att se om kommande kurser passar just dig. Önskar du gå en kurs som inte finns uppskriven så
hör av dig så ser jag efter om jag kan lösa det med. Jag vet i dagsläget att en fortsättningskurs för scrappare
är önskad och bara jag skakat fram ett lämpligt datum så annonseras den ut.


--------------------------------------------------------------------------------


Saknar du något i vårt sortiment?
Du får gärna tipsa om vad du skulle vilja att jag tar hem. Allt går kanske inte att
genomföra alldeles direkt, men på sikt så finns tanken att få ett bredare sortiment.

Pyssla lugnt! Smile
/Lisa


(vill du ha vårat nyhetsbrev så maila till inkywings[snabelA]inkywings.com och skriv Nyhetsbrev JA TACK i ämnesraden. Viktigt: tala om vilken mailadress du vill registrera!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback