Ny här :)

Hej! För några veckor sedan fick jag ett mycket trevligt mail från Lisa, där hon frågade om jag vill ha en plats i designteamet, som scrappare. Camilla bestämde ju sig för att bara gästspela. Om jag ville? Tackade omedelbart ja!


Jag heter Helena, men kallar mig Willea på nätet, kanske en och annan känner igen mig? Jag har scrappat i drygt 1 ½ år och gör mestadels layouter i 12x12, även om det blir lite altrat emellanåt och ibland ett och annat kort. Föremålen är mestadels mina söta barn. Min stil går åt det romantiska hållet med mycket fokus på detaljer, men ibland får jag lust att göra något helt annat och då kan det bli både enkelt och färgstarkt!


Min första DT-layout går åt det färgglada hållet, men med en del "white-space". De mönstrade papperna är från Chatterbox. Övrigt material från Inkywings: biljetter, knappar, punchinella, band och minibeads, som jag använt på blommorna för att ge dem lite annorlunda struktur och det där lilla extra. Datumstämpeln är jättesöt och passar nog överallt :). Jag har stämplat på akvarellpapper, klippt ut och monterat på 3D-kuddar.






Här är en närbild på minipärlorna på blommorna. Jag tog på lite 3D-lack och hällde över de pyttesmå pärlorna, skakade bort det överflödiga och lät torka ordentligt.

Kommentarer
Postat av: Maya

Åhhh så utrolig flott LO,Helena!

Nyydelige detaljer og så stilig med mini-perlene på blomstene :)



Klem fra Maya

Postat av: Zarah

Grattis till Lisa som snattat åt sig en sååå underbart begåvad scrappare - och även till dig, Helena!! :D

2008-09-08 @ 23:47:17
URL: http://zarischka.blogspot.com
Postat av: Susanne

Välkommen in i gänget!! Superfin Lo!

2008-09-09 @ 00:15:52
URL: http://susny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback