Julekort.. / Christmas card..

Jeg har prøvd å lage 5 julekort hver måned i hele år,bare for å slippe å lage så mange i desember :)
Og hittil har det gått helt fint!
Var litt vanskelig akkurat i juni og juli,men det gikk da på ett vis ;)

Her har jeg brukt MCP teknikken å fargelegge motivet med.
Har brukt Cuttelbuggen til å embosset bakgrunns papiret :)
Og hatt på litt glitterlim på noen av stjernene.
Teksten er embosset i sølv,for å passe til mitt  "vinter" tema :)
Punchinella`n er revet i kantene før jeg har limt den på plass.

Jeg pynter alle kortene mine på alle sider,på den ene eller andre måten.
Og stort sett er innsiden med samme oppsett som på forsiden :)

Stemplene finner du i
shoppen.

Håper jeg kan gi dere litt inspirasjon til å starte julekort produksjonen!




Forsiden av kortet :)



Zoomet inn på nissen,som jeg synes er så søøøøt! Han har fått litt glitterlim på drakten sin :)



Innsiden er pyntet med samme oppsett som på forsiden :) På den siden hvor man skriver personlig hilsen,har jeg bare laget en bord med glitterlim.



Baksiden med mitt personlige stempel. Hvis du vil ha personlig stempel på baksiden av dine kort eller scrappesider,så kan du enkelt bestille det her av Lisa: Personlig stempel :)

Klem fra Maya

******************************************************************
This year i have made 5 christmas card every month :)
Just to make it more easy on myself in december!
I struggled a bit in june and july,but i know i will be glad about before christmas ;)

The santa stamp is coloured with the MCP technique.
I have embossed the text in silver.
Added some punchinella,wich i have torned the edges.
And the background is embossed with the cuttlebug.

You can find the stamps and embellishments in the shop.
On the back i have used my name-stamp :) And if you want you`re name to stamp on you`re cards and Layout`s you can order here: Name stamps

Hugs from Maya

Kommentarer
Postat av: linda wright

This is a really lovely card Maya, how clever you are my friend.

Hugs Linda x


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback