Høsten.. / Autumn..

Er over oss.. Hvertfall her hos meg!
Her har det regnet i hele dag,men det er jo egentlig bare flott,for da kan man sitte på hobbyrommet hele dagen ;)

Jeg var på treff med en haug med trivelige damer i helgen,noe som var utrolig morsomt!
Og da var jeg så heldig å sitte sammen med noen riktig så dyktige damer når det gjelder å male med distress :)
Og de lærte villig vekk tips og triks!!
Så da måtte jeg jo prøve da,og her ser dere ett av resultatene :)

Jeg har nemlig sittet og kost meg med de nye stemplene idag,og jeg falt pladask for disse gresskarene!
Så de måtte bare males :)

Stemplene jeg har brukt er:
AB-lång pumpa stor - ab1963K
AB-lång pumpa liten - ab1991D
IW biljetter



Forsiden er skåret på skrå,med sløyfen som lukning.
De store gresskarene er maskert og malt med distress ink. De små gresskarene er klipt ut og montert med 3D puter i 2 forskjellige høyder.
QK tags som jeg har skrevet tekst på.
Grønn floss snurret rundt motivet og tagsene.



Zoomet detalj av gresskarene :)



Innsiden av kortet med 2 av biljett stemplene,som er utrolig flotte! Så har dere ikke bestilt dem enda,så stikk innom
shoppen og gjør det,de anbefales!!  I tillegg har jeg satt ett gresskar på 3D-puter her også :)



Zoomet inn på biljettene og gresskaret.
Mønsterpapiret er ifra Chatterbox.

********************************************************************************
Is over us,at least where i live..
It`s been raining all day,but it don`t matter,then i can sit and make card all day ;)

This weekend i was to a craft-meeting with a bunch of other crafting women.
And it was so much fun! :)
And i was sitting with some very talnted women,who learned me to colour with distress ink :)
So this is a one of the mtifs i have coloured with distress ink :)

The pumpkins and the tickets is all from InkyWings and you can find them in the
shop.
I have coloured with distress inks,and the small pumpkins i have cut out and put on the card with some 3D-tape.
The large pumpkins is masked and then coloured.
The tags is QK.
And the patterned paper is from Chatterbox.
I have also used some green floss.

Kommentarer
Postat av: angeljakki

wow I love the bold colours and the pumpkins are so cool. great card x x x

2008-09-02 @ 23:31:06
Postat av: Anita Hagen

Ååååååå så lekker dette ble. Herregud så nydelig fargelagt da sukk. For å ikke snakke om fargesammensetningene. JIIISESSSSS! Nydelig Maya vennen.



Kos deg videre og nyt alt som nytes kan.



God klem fra Anita


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback