Glöm inte tävlingen!

Kika i det här inlägget och var med och tävla! Kom igen!!! Just DU kan ju ha tur med fru Fortuna!

Ibland har man ju lite spillbitar över och man vill inte kasta dem heller.
Varför inte göra ett supersnabbt enkelt kort?



Jag har stämplat klamrar på mönstrat och klippt ut, punchat en retroblomma och på den en knapp. Stämplat den platta kramen och sedan är det klart!
Det s k kraftpapperet är ju verkligen läckert att använda som kortstomme!



Jag fortsätter glatt med mina Angie-B :-D
Den här nallen är ju för söt!! Det embossade papperet är CB. På själva kortstommen har jag stämplat en liten pumpa med VersaMark - dessa små stämplar är helt perfekta till att göra egna bakgrunder med - prova! Dels kan du använda VersaMark som ger ett s k vattenstämpelavtryck eller så kan du stämpla som vanligt och måla - lek och testa!
Nallen och pumpan är målad med promarkers och MCP (prismacolorpennor).



Här har vi vinnaren i klassen störst pumpa och de som kom 2:a och 3:a ;-D
Här har jag också målat med promarkers samt gjort skuggningarna med mörkare färg.
Marvy Le Plume II tycker jag är ett utmärkt komplement till promarkers och prismacolor.
Dessa pennor kan du även använda direkt på stämpeln och måla - ger ett akvarellmjukt intryck!

Ha det bra och var med i tävlingen!
Chruss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback