En kortmaker prøver seg../ A cardmaker try...

På å scrappe!
Dette er min tredje LO noengang!
Synes det er moro å prøve,men holder meg til Lettersize størrelsen :)
Fant ut att jeg skulle scrappe bilder av min lille nevø,og dette er som sagt min tredje LO :)

Her har jeg brukt limark og blonde pluss en masse glitter for å lage bakgrunnen :)
Klipte så etter borden på enden av bakgrunnen.
Grungeboarden er malt først med hvit akrylmaling og deretter med Distress krakeleringsmaling vintage photo.
Brukte deretter en blå chalk pute for å få den litt blå i sprekkene.
Blomstene er stanset ut med medium retro flower punch.
Blomstene er også chalket med blå Catseye.
Brukte også en gammel bokside som detalj :)
Billettene stemplet jeg på brun kartong med Distress walnut stain.
Alle kartong sidene er revet litt opp.

Håper jeg kan gi dere litt inspirasjon til å leke med glitter og maling!

Klem fra Maya






Zoomet inn på bilde og pynt. Bildet er skrevet ut i fargen Sepia.



Zoomet inn på billett stemplene :)

*****************************************************************
To make Layouts!
This is my third LO ever...
I have made the background with a glue-paper,a lace and alot of glitter :)
Then i glued the background on the brown Bazzil cardstock.
The grungeboard is painted with white colour,then with distress crackle paint vintage photo.
Then i chalked the grungeboard with a blue catseye.
The flower is punched out with retro flower punch medium.
Added some blue chalk on the edges.
I have added an old bookpage too.
The cardstock is torned on the edges.
The tickets are stamped on cardstock with distress walnut stain.

Hope i can inspire you to play with painting and glitter! ;)

Hus from Maya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback