Ni glömmer väl inte tävlingarna??

Tävlingarna inne på tävlingforumet är i full gång. Det är fortfarande gott om tid att delta i tävlingarna som håller på tom söndag så har du inte varit inne och reggat dig än så gör det nu. Idag har min DT-kollega Helena satt ut en extra bonustävling dessutom, utifall de övriga inte skulle räcka till ;-)

Ni får ju inte heller glömma bort Höstkorttävlingen som annonserades ut här på bloggen för ett tag sedan. Denna tävling har deadline den 19 oktober och informationen hittar ni här!

Sedan tänkte jag visa en äldre Lo som jag gjorde i början av sommaren. Då hade jag precis varit och hjälpt Lisa på Papperskraftsmässan uppe i Leksand. Hos Lisa hittade jag en helt underbar journalingstämpel som fick följa med hem och denna har jag använt på denna Lo. Knorren på den här historien är att när jag skulle leta reda på den här stämpeln i InkyWings stämpelkatalog så fanns den inte att hitta. Det visade sig slutligen att stämpeln inte alls var till för journaling utan att det var en figurstämpel. Har ni stämplar som ni använder på olika sätt eller på något sätt som den inte var ämnad till? Skriv och berätta!

Stämpeln:


Min Lo ;-)

Kommentarer
Postat av: JaneD

Underbar LO, och vilken härlig idé att använda figurstämpeln som journalingruta (även om det var av misstag)!

Postat av: Camilla

Å... denne likte jeg. Nesten så man føler sjøen komme ut av siden... Kjempefint at papiret sitter litt løst i kantene.

2008-10-13 @ 10:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback