Bus och romantik

Jag fortsätter att scrappa åt det romantiska hållet, med papper från My Minds Eye och dekorationer i form av blommor från Petaloo och Prima, en grungeboardswirl, punchinella, ett litet tårtpapper, vackra spetsband och lite silverdekorationer. Banden har jag häftat fast lite halvslarvigt med häftapparaten (en favorit på mitt scrapbord!). Grungeboarden är infärgad med en vinröd stämpeldyna och sen 3D-lackad. Tårtpappret har jag först färgat med en rosa stämpeldyna och därefter med en vinröd. Stämpeln 100 % Bus passar bra på min lilla loppa! Papper, blommor, grungeboard, tårtpapper, punchinella, band och stämpel hittar ni i shopen.



Jag har sandpapprat kanterna på både fotot och alla de mönstrade papperna. Det ger en tunn men vacker ram och passar den här romantiska stilen bra.



Närbild på blommorna. Jag har droppat 3D-lack som en extra effekt, ser ut lite som regndroppar.

Kommentarer
Postat av: Britta

Vad fint det blev med "regndropparna"!

2008-10-21 @ 11:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback