Vi fortsätter med öljetterna

På  Lo'en här under har jag tagit öljetten i blomman ett steg längre. Jag har använt mig av ett snöre och trätt på blommorna på den och skapat en slags girlang.
Utöver blomgirlangen har jag även använt mig av perfect pearl, ett färgat glitter som man kan spä ut i vatten och spruta på sitt alster.

Stockar & Stenar (8x8)




Material från butiken: Cardstock , tags, Perfect Pearls, Primablommor, snöre, band, Fluid Chalk, Tiny Alpha Stickers samt öljetter.

Bjuder även på ett litet kort där jag har använt pärlfloss tillsammans med öljetterna. Stämpeln heter "Lilja" och jag har använt mig av mina Le PLume-pennor såsom
Maya föklarade så fint för oss för några veckor sedan.

Kram (15x15cm)




Material från butiken:
Mönstrade papper från 7Gypsies kollektion Savannah, "Lilja", pärlfloss, tags, punchinella,Le Plume-pennor, Fluid Chalk samt öljetter.

Imorgon bjuder jag på guld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback