Mer blommor!

Får jag lämna några blommor...
En väldigt enkel blomma som bara kräver en cirkelstans! Jag har använt en stans ca 2 cm i diameter. Först stämpade jag med Angi B:s tomte och ren - lite hit och dit på ett vitt papper. Stansade ut med cirkelstans ". Fem bitar med mönstrat, sex med svart.De vita chalkade jag med svart, de svarta med vitt.




Så la jag de svarta med baksidan upp och arrangerade dem i en cirkel omlott.


Klippte en ungefärlig cirkel och satte dubbelhäftande tejp på den. Limmade på den på "arrangemanget".


Framsidan!


Likadant med de mönstrade cirklarna


Och sedan limmade jag ihop dem...


Vek upp längst ut på översta lagret med blomblad.
Med en mönstersax klippte jag en rundel och sedan en knapp på den.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jättefint! ^^

Postat av: Kada

Sååå smart! Jag har ju en stans, ska genast prova att göra egna blommor! Tusen tack för tipset!!!

Kramiz Kada

2008-12-08 @ 16:55:25
URL: http://webkrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback