JulTags

Har ni fattat vad fort tiden går! Det är bara ett par veckor kvar till första advent och snart knackar Jultomten på dörren.  Det börjar bli hög tid att ta tag i julkorten till släkt och vänner och vilka stämplar passar då bättre än Sockergrynets nya jul- och vintermotiv. Jag fick mina i brevlådan i förra veckan och har börjat gjort lite inspiration till er där hemma.

Idag bjuder jag på några jultags. Dessa passar perfekt som adresslapp på julklappen eller att sätta på julblomman eller glöggen. Ni glömmer väl inte bort dagis- och fritidspersonalen till jul.



Den bruna tagsen är målad med  Distress Crackle Paint  innan jag dekorerade den . Tittar ni noga på blommorna upptäcker ni mitt senaste måste, öljetter som blomcenter. Detta kommer det dyka upp mer om senare i veckan. Jag kommer även fortsätta med ett inspirerande material som Chruss arbetade med i förra veckan, nämligen bladguld.

Material från butiken: Sockergrynets senaste stämpelkollektion, tags, band, kakpapper, journalingtags från K&Co, Distress Crackle paint, öljetter samt primablommor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback