Höstkortstävlingen avgjord!

Nu äntligen skall jag presentera resultatet för er i höstkortstävlingen!

Följande bidrag är lottade som 2-5 pris och vinner en påse blandade stämplar från InkyWings till ett värde av 100:-

Anna-Lena Blomqvist
Shirley Kirs Holmqvist
Sylvia Bertilsson
Yvonne Noren

GRATTIS - ni mailar mig på inkywings[SNABELA]inkywings.com och talar om att ni vunnit i höstkortstävlingen. (2-5 pris) Glöm inte att skriva med er riktiga adress så jag vet var jag ska skicka påsen med stämplar!

och vem kammade då hem 1a priset?
....

...

ett presentkort på 300:- att handla för hos InkyWings.

...

...

...

jo, det gjorde det här kortet:



Jag och hela design teamet säger GRATTIS till Petra Gustavsson som gjort detta underbara höstkort!
Vi föll nästan alla för den kreativa placeringen av cykeln på kortet! :-) 

E-maila mig på samma adress som övriga vinnare och tala om att du vunnit förstapriset i höstkortstävlingen.


GRATTIS GRATTIS till er alla som vunnit och TACK även till övriga som skickat in bidrag till hösttävlingen.

/Lisa


Kommentarer
Postat av: petraso

Åhhhhhhhh va skojigt!!!! Mega mega Roligt!!!

2008-11-09 @ 16:58:32
Postat av: Anna-Lena/Hönan

Nejmen ojsan så skojsigt!

Och stort Grattis till vinnaren, det var ett jätte tjusigt kort!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback