Annorlunda grid

Hittade ett tips ute i cyberspacet hos splitcoast. En annorlunda grid men rätt kul! Har du en score-it bräda är det snabbast, annars går det lika bra med en bonefolder. Det kanske går med en skärmaskin som har vikfunktion - men det låter jag vara osagt då jag inte har en sådan själv.

Du drar nu parallella linjer på papperet så du får ett rut/rombmönster. Sedan väljer du antingen att ha papperet med skårorna nere eller uppe, Jag har nedan använt dem uppåt och svept distresserna shabby shutter och peeled paint över hela kortet.
Tog sedan fram stämplarna från Tim Holtz och stämplade dessa med Adirondack oregano.
3 stora eyelets som jag satt fast med crop-a-dilen  och sedan montering på kortet!



Prova du också!
Chruss

Kommentarer
Postat av: Evelina

Sååå snyggt! Tack för inspirationen!

Postat av: Eva F

Såg detta på Splitcoast också men jag tycker det här kortet slår det på SC med hästlängder.

Vad snyggt det är. Måste jag testa snarast.

Kram Eva

2008-05-28 @ 22:19:36
URL: http://evafre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback