Knasfågel och nalle

Nu arbetar vi i Design Teamet för fullt med att göra exempel med de nya InkyWings-stämplarna som släpps till försäljning den 7 april. Jag kan utlova massor av roliga motiv - tror att det finns favoriter för alla smakriktningar! I väntan på att vi får lägga ut nyheterna i bloggen passar jag på att visa ett par kort som jag gjort med gamla godingar från sortimentet.

Här ser ni först den roliga
Lååång knasfågel som jag målat med grön Promarker-penna. Bakgrunden är gjord med Cuttlebug.

104972-898

Ett gulligt nallekort att skicka till bästisen kanske? Nalleman är stämplad med Adirondack-dyna och färglagd med Promarkers. Texten Vänner är användbar i många sammanhang. Även här är det en Cuttlebug-bakgrund.

104972-897

/Ingrid

Kommentarer
Postat av: Anette

Den där knas-fågeln var verkligen söt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback