Vinnaren av det härliga stämpelpaketet!

Då har jag dragit en vinnare av detta härliga stämpelpaket!



GRATTIS till Ann-Sofie Oskarsson i Alingsås.

Lådan kommer med posten till dig inom kort.



Vinnare av Kort i bloggens färger + från Blogg-maran presenteras lite senare. ;-)


PS - Just i detta NU fick jag hem EZ-foam igen och jag kommer strax uppdatera butiken. Jag kör en specialare med köp 2st för 100:- (ord. 59:-/st) eftersom dom varit slut en stund. Varar endast några dagar så passa på!!

Kommentarer
Postat av: Ethel

Grattis till din vinst Ann-Sofie!!;-))

2008-01-22 @ 16:29:27
Postat av: Ann-Sofie

Såg just nu att jag vunnit....... TJOHOOOOO....
Här ska stämplas... ;-D....

2008-01-25 @ 19:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback