En enkel kalender med Bind-It-All

Jeg hadde bruk for en liten kalender så det var bare å lage meg en :-).

Jeg må innrømme at det er flere enn meg som har æren her :-). Selve albumet fikk jeg av Lisa - det er hun som har laget det med Bind-It-All maskinen. Men det var før jeg kjøpte meg Bind-It-All selv - den kan brukes til forskjellige prosjekter så jeg skjønte ganske fort at den trengte jeg virkelig. Den kan kjøpes hos I
nkyWings.

Selve kalenderen er laget på pc og denne fikk jeg av en av stempelvenninnene mine :-)

Dekorering - det klarte jeg selv!

image790

Jeg har stemplet "Agapanthus Cluster" fra Stampendous direkte på mønsterpapiret, har lagt så et lag med Glossy Accent og glitterlim oppå. Chipboardtallene er farget med Distress og krakelert med Cracle Accent. Pyntet med bånd, Prima og en tag.

image788

Sidene er ganske like inni, men første siden av kalenderen er til å notere merkedager på.

image789

Swirlene kommer fra "Autumn Leaves", pyntet med glitterlim.

Ha en riktig god helg alle sammen og ikke glem muligheten til å få deres bestilling fraktfritt :-)
Les mer om vilkår i innlegget under :-)

Beata

Kommentarer
Postat av: Zarah

Ååååh... Så fantastiskt vacker!

Postat av: Ethel

Mycket tjusigt Beata!!

2008-01-25 @ 22:09:19
Postat av: Mim...

Vilken FIN!!! kalender. Häller meddig Bind-it-all maskinen är mycket användbar. Ha de!

2008-01-26 @ 07:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback