Ruffigt!

Nu har jag skapat ett kort med lite 'ruffigt' uteseende.
Först använde jag China Blue crackle paint ojämnt på en kartongbit - när det torkat och crackelerat så svampade jag lite med distressen i samma färg. Stämplade den högra stämpeln från det här
setet med samma färg. Sedan kom den härliga bilen fram - den stämplade jag med adirondack och tog sedan en svamp och drog lätt på motivet i sann Tim Holtz-anda.
Avslutningsvis for jag fram med den svarta dabbersen på motivet och på den bruna kortstommen. Hittade en tag i gömmorna med en text som passade: 'I'm just sitting here wathcin' the wheels go 'round and 'round. I really love to watch them roll......'
 
image832

Ha det gott!
Chruss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback