Rosa grattis!

Rosa är inte min färg brukar det heta...jag gillar det jordnära bruna och dovt gröna, men jag har märkt att det titt som tätt hamnar ett eller annat rosa klädesplagg i min garderob, och på pysselbordet olika toner av rosa Promarkerpennor. Så kan det gå! Den här kossan heter Rosa ;-) och kortet är ett rosa grattis kort. Helt enkelt är det inte att scanna ett kort med massa höga dekorationer (i det här fallet så "stenar"), men visst kan ni se kortet ändå!?

image858

Våren är på väg!
/Sara

Kommentarer
Postat av: Agneta

Vad är det där för gröna (?) grejer du har dekorerat med? ser spännande ut!

Postat av: Sara - SaGam

ja du, det är små gröna nästan genomskinliga "stenar" som jag fick av lisa en gång.

2008-02-28 @ 21:39:32
URL: http://www.sagam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback