Alla hjärtans dag snart här!

Och ni som scrappar kommer säkert att föreviga det på ett eller annat vis! Här är lite hjärtlig inspiration från vår gäst-DT MissMian som har använt flera av InkyWings stämplar på sin LO!  /Lisa


image829

image830  Detaljbild

Den här gången blir det en Lo i kärlekens tecken! Vi har ju snart Alla Hjärtans dag!
Jag har gjort en lift av en Lo av Beckie Dreyer men också blivit inspirerad av en LO av Anne Perry. 
Jag använde småsnurklorna (älskar till och med namnet på dem!!) till att skapa formen av ett hjärta som jag sedan skar ut och satte lite bling på. Vid sidan av fotot har jag satt stämpeln - Mitt hjärta är ditt. Pilen som pekar på min älskade sambo kommer givetvis också från Inkywings!  Ni kan hitta alla stämplarna under Scrapstämplar.  
Ha en skön vecka! MissMian



TILLÄGG FRÅN LISA:

Har dragit på mig nån förkylningsvariant och har varit lagom halvdäckad nu i helgen + att jag har ett sjukt barn så vecka 7 inleds på sporadisk halvfart när det gäller omhändertagande av ordrar mm! Jag bekräftar och svarar på e-mail mm så fort jag orkar och hinner. 

OBS!  Vecka 9 har inkyWings Stängt! = Sportlov.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback