Vinnare 4e advent.

Då var det dags för ännu en dragning på lite vinster.
(kan ni fatta att det är 4e advent idag??? WOW)

Jag säger GRATTIS till följande vinnare.

Vinnare av en påse omonterade stämplar från InkyWings är:

Postat av: Eva-Lena Häll

jättebra tips -TACK!!
GOD JUL

2008-12-20 @ 16:40:05

*******************************************************'

Vinnare av  Åsas Julsnapsbehållare (utan innehåll) är:

Postat av: Kristina

Underbara saker!!!
När det gäller filer kan man inte ladda upp så mot blogg.se utan man får välja ett annat web hotell att lägga filen på och länka från den...som jag gör med mina sill recept.Enkelt när man kommit på det♥
Slet mitt hår några dagar först!!!!Hör av dej om du behöver hjälp.
Kram och God Jul Kristina

2008-12-17 @ 17:42:41
URL:
http://selhammer.blogg.se/

********************************************************'

Vinnare av Elisas kalender är:

Postat av: Ann-Sofie

Jättefint

2008-12-16 @ 22:04:31
URL: http://www.annsofiesblogg.se/

*************************************************'

GRATTIS ALLA VINNARE!!!

Maila era adresser och vad ni vann den 4e advent (skriv 4e advent i rubriken på mailet!!) till följande adress:  [email protected] så vi kan skicka ut era vinster. ;-)

OBS!! Mayas mjölkartonger + det som Helena kommer visa i morgon här i bloggen kommer lottas ut på julafton!
Alla kommentarer från Måndag morgon kl. 00.01 fram till Julafton kl. 12.00 räknas som "lott". (en per person och dag!)


*/Lisa

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena Häll

jippieee redan julafton :0)))

2008-12-21 @ 20:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback