Sista dagarna på året...

Ja, så är det - snart är 2008 slut och vi ska lära oss skriva 2009! Jag lägger ut mitt sista bidrag i bloggen för i år, och det blir också mitt sista bidrag som vikarie i DT-gruppen hos InkyWings. Det har varit en rolig tid, och mycket engagerande! Tusen tack för att ni finns, alla ni som läser bloggen! Tack också till övriga tjejer i DT-gänget, och både först och sist till Lisa - en fantastisk "DT-mamma"!
Nu blir det förstås fortsatt skapande i min verkstad, och framöver kanske ett och annat nytt stämpelmotiv också...
Gott slut önskar jag er alla, och ett gott nytt år med hälsa och arbete, kärlek och värme. Och massor med tid för skapande!
Stor kram!
/Elisa


Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Önskar er alla ett Gott slut och ett Gott Nytt 2009!

Postat av: Agneta

Tack för all inspiration vi har fått från dig :)

2008-12-29 @ 09:11:26
URL: http://agge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback