Glöggmys i lagret 11 december

Glöggmys på torsdag den 11e december kl. 18-20 här i lagret (ladugården).
Jag bjuder på glögg, pepparkakor och fina erbjudanen! (se nedan)

Erbjudanden: Gäller endast på plats i lagret den 11 dec. kl. 18-20
Rosa Bind It All: 749:- (ord. 849:-)
Blå Bind It All: 549:- (ord. 599:-)
Alla omonterade stämplar från InkyWings katalog 10:-/st  (gäller ej våra nyaste motiv från oktober-nov 2008)
10% rabatt på fotoalbum
Trämonterade stämplar 50% (gäller ej barnseten i ask)
För varje 100-lapp du handlar för får du plocka en valfri tidning ur vår tidningslåda! (så länge lagret räcker)

Välkommen!
 /Lisa

PS - snö finns att avhämta gratis för den som saknar denna vita vara hemma! :-)
Medtag plastpåse, släpkärra eller lastbil - jag tror det finns så det räcker åt alla... Bör förvaras kallt för att hålla formen.

Kommentarer
Postat av: lolla

tänk om jag bodde nära då skulle jag absolut dyka upp,fina grejor ni gör

kram. lolla

Postat av: Amanda

Åh...det vore så himla kul att gå. Men jag bor för långt ifrån. :oP

2008-12-08 @ 12:02:14
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback