Avtackning mellan luckorna...

(rulla ner till nästa inlägg för att se lucka nr 13!)

Jag tänkte passa på här mitt i lucköppningen att avtacka en DT - nämligen Sara Gamborn som har varit DT för InkyWings ungefär "sen urminnes tider". :-) Sara var faktiskt en av dom första som skapade alster för InkyWings räkning. Hon har som ni kanske kommer ihåg varit "tjänstledig" från InkyWings hela hösten eftersom hon jobbat åt ett annat företag på sin hemort och nu har hon fått det otroliga förtroendet att få vara kvar hos företaget (riktigt jobb alltså!) även fortsättningsvis. Det innebär alltså att Sara avslutar sin DT-tid hos InkyWings.
TACK för en underbar tid Sara och vi önskar dig all lycka på ditt nya jobb som du ju redan hunnit komma in i riktigt bra under hösten tror jag. :-)

Och egentligen blir det en avtackning till... nämligen Elisa "Elwa" som varit vikarie för Sara under hela hösten. Vikariatet sträcker sig till nyår och därefter faller InkyWings tillbaka på 6st i design teamet. (vi blev ju plötsligt 7 här under hösten. :-) )   TACK Elisa för en underbar höst tillsammans!  Fast, ni kommer garanterat se mer av Elisa skulle jag tro - hon designar ju InkyWings underbara collage-stämplar och jag har fått tillåtelse att få använda henne som vikarie igen. :-)

Ett stort tack för den här tiden tjejer!!!

/Lisa

Kommentarer
Postat av: petraso

Grattis Sara!

Postat av: Sara - SaGam

Tusen tack själv Lisa. Det har varit fantastiskt!

2008-12-15 @ 23:36:46
URL: http://sagam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback