Tack för mig!

Efter några år i designteamet hos InkyWings är det nu dags för mig att kliva av mitt uppdrag och jag vill med detta kort tacka Lisa och DT-kollegorna för en härlig tid. Fast kortmakeriet fortsätter jag naturligtvis med, så våra vägar kommer att korsas emellanåt och vi håller kontakten på ett eller annat sätt.



Här har jag använt motiven 
Fia med stövlarna, Flygande fågel (liten och mellan) och Tack. Molnbakgrunden har jag gjort genom att klippa ut en mall i vanligt kopieringspapper, hålla den på pappret och sen dutta med svamp och färg från en Adirondack-dyna längs kanterna. Sen flyttade jag runt mallen på pappret och upprepade proceduren.

Ett stort grattis till Susanne, Camilla och Maya som är nya DT-medlemmar och lycka till! Jag är övertygad om att ni kommer att trivas alldeles utmärkt i det här glada gänget och det ska bli spännande att se era alster i bloggen framöver!

En riktig bra höst önskar jag InkyWings & Lisa, hela designteamet och alla kunder!

Många hälsningar och kram från Ingrid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback