Scrappat

Inte så vanligt från mig - men här två LO:s som jag gjort nyligen. Fick ett DT-paket som inspirerade till dessa.
Den vänstra är helt utan rubrik och dokumentation, där står endast "glädje". Och så var det! Min svärfar, som fotot föreställer, var full av engagemang och glädje över så mycket i livet! Fotot togs några år innan han gled in i Alzheimers sjukdom och det är en fin bild att ha som minne av hans aktiva tid!
Blomman är av dekorgummi som jag målat med Cracle Paint och chalkat kanterna på. En stor knapp i mitten. Fågeln från Tim H.

LO:n till höger är i varma röda/gula toner, som står fint till det svart-vita fotot. Och det handlar ju om dop i adventstid! Jag har använt InkyWings scrapstämpel "att minnas", som finns i ett set med clearstamps. I övringt har jag använt symaskinen för att sätta fast fotot och de två dekorremsorna.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback