Hejsan!

Det är jag som är Camilla och jag är otroligt stolt över att få designa för InkyWings! Jag kommer från Hässleholm, där jag bor med min man och mina två barn. Jag är Montessorilärare och arbetar på en skola med underbara kollegor och elever.  På kvällarna scrappar jag ;-)

Jag har scrappat sen mars 2007 och är totalt fast i min hobby. Jag skulle vilja beskriva min stil som lager-på-lager, sammanhållen komposition och ganska få dekorationer. Ibland använder jag starka färger och ibland mer softa. Jag ÄLSKAR olika mönstrade papper!!! Mums! Favoritdekorationer just nu är crystal swirls, blommor och band.

Jag hoppas kunna inspirera er framöver med mina layouter.

Ha en fortsatt bra helg!

//Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback