Här är jag!!

Hej på er allihop! Det är jag som är Susanne, de flesta i scrapvärlden känner nog igen mig som Susny, om ni nu känner igen mig alls ;-). Jag säger tack till Lisa för jag fått äran att representera hennes företag och tack även till er andra som lyckönskat mig i min blog mm. Behöver jag tala om hur superglad jag är?!?

Jag fann scrapbookingen under våren 2006 och när man väl hittat dit så är man fast. Eller vad säger ni? När det gäller stil och smak så utvecklas den hela tiden. Jag skapar mycket i 3D och lager på lager. Jag älskar färger men håller mig oftast till ett par per Lo. Jag skapar nästan uteslutande om mina två döttrar, Frida och Emma, men överraskar mig själv emellanåt med något annat motiv. Scrapbookingen har nämligen fött en annan hobby, nämligen foto. Vad skulle scrapbooking vara utan fotografier?

I övrigt kan jag berätta att jag bor i Långshyttan i Hedemora komun. Jag är snart färdigutbildad lärare, inriktad mot de yngre åldrarna. Jag har en blog som jag uppdaterar sporadiskt som i stort sett bara handlar om mitt skapande som ni finner
här.

Då säger jag adjö för nu. I'll be back..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback