Födelsedagskort



Temat för veckan verkar vara födelsedag. Så jag fyller på med ett till födelsedagskort.

Jag har använt två stämplar som går snabbt att färglägga så man får tid till att jobba lite med dekorationer istället. Det stora fåret är stämpel 6802G Klotfår med text och det lilla fåret är från ett set med fyra klotdjur 6901L.

Man behöver endast två promarkerpennor för att färglägga dessa. Jag har använt Ivory till fåret och Ruby till hjärtat. Sen har jag skuggat motivet med en grå Prismapenna, lösningsmedel och en stomp. Har man inte det något liknande hemma kan man skugga med en grå Promarkerpenna istället.

Punchinellan jag använt är genomskinlig och jag fäste den med ett lim som blir genomskinligt när det torkar.

Sedan har jag lagt några duttar med Ranger's glossy Accent, ett snabbtorkande 3D-lack., för att få det att se ut som regndroppar. Det har jag använt både på de utstansade bladen och siffrorna.

Kommentarer
Postat av: Steinarastri

Hello, This site is a brilliant idea!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback