VIKTIG INFORMATION!!

Jag vill meddela att jag har INTE hunnit packa några ordrar som jag planerat varken i onsdags eller idag. Jag har heller inte hunnit satt mig och svarat på mail som kommit in under veckan till InkyWings. Jag ber om ursäkt för detta!! Det har varit full rulle här efter träffen i Örebro (saker skulle packas UPP när jag kom hem) och nu har jag börjat packa NER allt igen.... PHU!  Jag står med backar upp över öronen och just nu säger kroppen att det är dags att ge upp och VILA! :-DD

I morgon är det sista rycket för jag åker redan i morgon kväll!  Listan är låååång på saker som skall göras så nu har jag beslutat att ordrar mm får tyvärr vänta till nästa vecka när jag är hemma igen och har vaknat till liv. Hoppas ni har förståelse för detta!


PLEASE NOTE!! InkyWings is closed April 3rd - 7th since I'll be at the convention in Avesta during weekend. I'll take care of orders again next week - sorry I haven't had time to finish them this week. Thanks for understanding!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback