Mera inspiration med de nya stämplarna!

Visst är de härliga!
Först ut för mej är Piano:

image922

Har stämplat Piano på glossy papper och svept över med distressen Vintage Photo och en turkos dyna, samma dyna som jag stämplade den stora fjärilen med - som är ur tidigare kollektion.
På det stämplade sitter en ghostshape som jag färgat in med alkoink, butterscoth och red pepper.
Nedanför det stämplade sitter en samling färgglada genomskinliga halvpärlor.

image923

Kossan Rosa som vann ett pris på Elmia har sitt foto uppsatt med prisrosetten i lagårn ;-D
Har stämplat på glossy papper och ''smutsat'' ner det lite med vintage photo. Satt upp det med skruvar på en sliten lagårdsvägg (embossat papper mha cuttlebugg och svept ink över hela).

image924


Familjeporträttet - helt underbar stämpel som jag stämplade, smutsade ner, använde spets som även den fick en omgång med en chalksdyna och textstämpeln sattes fast med en säkerhetsnål för säkerhetsskull. Kanten på papperet är klippt med en sax ur min privata samling.

image925

Traktorn har jag stämplat på glossy och målat med torrchalks. Högaffeln är embossad och nerstucken på textremsan,

image926

Samtliga motivstämplar är designade av Elisa Wall och alla stämplarna finns på Avestamässan!
Ni kommer väl om ni kan? Kom gärna fram och hälsa på oss - det är bara kul!

Chruss

Kommentarer
Postat av: EmmaP

Mycket nya stämplar kommer det nu ju, gillar pianot och traktorn av de här, och bollblommorna är trevliga till scrap.

Postat av: Sofia Wernmyr

Jättefina kort och stämplar! Vad kul du gjort med tjuvan på kortet längst ner :-)
Kram / Sofia

2008-04-02 @ 23:43:04
URL: http://pysselmyran.blogg.se
Postat av: Louise (vbg)

Härliga kort och stämplar...synd att det är sååå längt...hade varit kul att träffa er alla. kramiz

2008-04-03 @ 17:37:48
URL: http://louisevbg.blogg.se
Postat av: Elina

Ko-stämpeln är en klar farvorit, den gör mig riktigt pysselsugen. Att se Chruss snygga kort gör inte suget mindre heller..

2008-04-08 @ 13:16:52
URL: http://elinasblandning.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback