Mässan - Chruss

Har varit hemma ett tag men inte landat riktigt - men vad kul det var, märks bland inläggen på olika forum att ni också hade kul!

Han göra ett par kort på plats som Lisa har scannat eftersom de följde med henne hem - sedan satt jag mest och gjorde iordnng lite jämförelsekort.

LevLivet-Chruss

Lisa gjorde bubbelplasttryck varpå jag rask snodde det innan hon kastade det och använde det på kortet ovan.


Trummor-Chruss

Det här trumsetet är ju bara för läckert. Har stämplat med adirondac och målat bakgrunden med promarker.


Bilcollage-Chruss

Par vid bil är stämplat med adirondack och sedan har jag målat med torrchalks. Nyckeln är en grungeboard som jag dragit vintage photo och adirondack pitch black väldigt lätt över.

Glöm inte tävlingen nedan!!!
Chruss

Kommentarer
Postat av: Gunvor

Å vilka underbara kort! Nu rycker det i shoppingfingret vill jag lova!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback