Vinnaren har paket på väg!!

Enl. inlägg i kommentarerna skall någon "Mattias" vara vinnare.... hoppas du ser fram emot en härlig stor Grab-bag med omonterade stämplar, när jag fått din printscreen som bevis! ;-)

EDIT:  Printscreen och IP-nummer är inskickat via e-post och vinnaren får sin vinst postat idag! (26 sept)

Den här tävlingen har visst engagerat många... jösses vilket besökarantal bloggen hade igår - över 100 st!  fniss...  antalet sidvisningar ska vi inte ens prata om - då många suttit och laddat om sidan om och om igen i hopp om att få räknaren att slå över kanske? ;-D   (loggen berättar mycket... fniss... )

Om allt stämmer nu så skall alltså Mattias ha klivit in här i bloggen 00.10 i natt någon gång och blivit den lyckliga vinnaren!  (fast jag tror ju kanske att det är Mattias sambo eller fru som varit den drivande i den här frågan... hihi - vi får se!)  Vill du som vinnare vara anonym så nöjer vi oss med Mattias - annars får du gärna skicka ett e-mail och berätta om vad du tänkte när du blev besökare nr 10000 i hopp om att få vinna det härliga priset! :-)

/Lisa

Kommentarer
Postat av: Zarah

Grattis till vinnaren! :D

Postat av: Ethel

Stort grattis till dig som vunnit!!

2007-09-24 @ 21:18:04
Postat av: Mattias

Det stämmer bra som du gissar att jag inte varit den drivande i den här frågan.
Men den pådrivande personen var min syster så nu är julklappen fixad.

2007-09-26 @ 12:33:11
Postat av: Sofia Wernmyr

Grattis Grattis!!

2007-09-26 @ 20:31:07
URL: http://www.pysselmyran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback