Välkommen på kalas

image469

Jag är som ni kanske redan vet barnsligt förtjust i grisar. Så på det här kortet har jag använt två grisstämplar från Penny Black. En på framsidan och en på baksidan. De är båda färglagda med distresser.

Kanterna på tagsen är chalkade med både grön och brun fluid chalk för att få det lite annorlunda jämfört med annars då jag bara använder brunt.


image470

Jag har även dekorerat baksidan. Jag har använt mig av Inkywings runda scrapstämpel och en grisstämpel från Penny Black som jag stämlat i scrapstämpeln. Mitt namn och årtalet har jag sedan skrivit dit för att det ska synas vem som gjort kortet.



BESTÄLLNINGSDATUM I HÖST:  
(beställning OCH betalning skall vara InkyWings tillhanda senast följande datum!)

Penny Black:  1 Oktober 
Stampendous: 1 Oktober
Tillbehörskatalogerna (båda):  14 Sept + 30 Oktober
Övriga företag - anmäl intresse! (via e-mail eller meddelanderuta i butik)

Kommentarer
Postat av: Sofia Wernmyr / Pysselmyran

Härligt kort! Det sprider glädje :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback