Uppdatering av butik efter mässan dröjer lite...

Idag kommer datorn vara påslagen minimalt. Dom har nämligen skyltat om flera korta strömavbrott här i byn pga något kabelarbete. Därför känns det onödigt att ha på datorn om den ska slå av flera gånger.

Uppackningen är nästan klar, men jag har inte börjat uppdatera butiken ännu så ha förståelse för att vissa varor kan vara helt slut efter mässan i Partille. Jag ska uppdatera så fort jag bara hinner, men det tar lite tid att gå igenom så många varor! (speciellt dom omonterade stämplarna - men det kommer göras).

Jag skall även försöka hinna packa nyinkomna ordrar innan veckan är slut och bekräfta dessa. (Har en familj och ett annat "liv" att sköta också, så det måste samsas!)

Om ni inte upptäckt dom redan så finns lite bilder från mässan i ett föregående inlägg - rulla ner så hittar ni bilderna. Ska försöka ladda upp lite fler så småningom. ;-)  Det var en härlig mässa som vanligt.

TACK alla som var med på mässan - alla som känner sig berörda är medräknade! :-)

/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback