Två vinnare från Göteborg saknade - nya dragna!

Nu har jag dragit TVÅ NYA vinstnummer på shoppinglotten från Göteborg!

Vinnarna får var sin grab-bag (30 omonterade stämplar) + ett ark EZ-mount.
Hör ingen vinnare av sig på dessa lotter så fryses tyvärr vinsterna inne. Lotten måste skickas till mig för att du ska få ut din vinst.

Nytt vinstnummer:  Lott nr: 4
Nytt vinstnummer:  Lott nr: 160


Skicka in lotten till mig så jag har den SENAST den 30e November.


I och med denna dragning är vinsterna på lott nr:  236 och lott nr:  252 strukna och ogiltiga, (eftersom ingen vinnare hört av sig i tid)!


Kommentarer
Postat av: Lisa Nilsson

Nära, nära skjuter ingen hare... Hoppas att vinnarna hör av sig!!

Kram från Lisa

Postat av: VeronikaP

Åh, jag hoppas verkligen att nåogn av dessa hör av sig och att det inte lir en ny dragning... Jag slängde min lott efter förra dragningen.... *nöt*

2007-11-12 @ 20:23:42
URL: http://veronikap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback