Scrappig Inspiration med Clear Stamps

Här är två LO som jag själv gjort med några av InkyWings nya clear stamps på!

   

På LOn "Lycklig" har jag använt cirkeln med rader + stämplat några swirls på cirkeln från Heidi Graces nya stämplar. (finns i butiken!) Jag har även stämplat den lilla rutan me datum, ordet "där" och sömmarna i högra hörnet.  Swirlarna runt blomman är från ett av Stampendous Clear-set.

På LOn "Bordad" har jag använt den ovala datumstämpeln och  ja, nej, Kanske från clear stampsen + den "gamla" Klammerrader som finns som vanlig omonterad stämpel.

Ser fram emot att få se *era* alster med dom nya clear stampsen sen!

/Lisa

Kommentarer
Postat av: Karin

Här är min första layout med de nya stämplarna: http://blog.scrappa.nu/archives/2007/05/28/1474/

Postat av: Sara - SaGam

Vad kul att se de nya stämplarna användas så snabbt! Fint Karin och tack för att du delar med dig!

2007-05-29 @ 14:58:38
URL: http://www.sagam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback