Nya härliga stämpeldynor hemma!

Adirondack-dynorna från Ranger har fått nytt utseende och man har gjort om vissa av färgerna.
Det finns tre olika serier som kan kordineras. Lights, Brights och Earthtones.

Adirondack Inkpads
Här ser du exempel på en färg ur varje serie som kan användas tillsammans i fin harmoni.  Det finns 12 färger i varje serie + 12 extra färger (24 totalt alltså) i serien Earthtones. Dom sista 12 färgerna Earthtones har jag dock inte fått hem ännu men dessa kommer att dyka upp framöver!

Det är en "dye ink" dyna = bläcket flyter lätt och torkar ganska snabbt. Den är inte vattenfast så det går att göra härliga skapelser med tekniker som kräver vatten mm. Du kan även plocka upp färg från dynan och måla dina stämplade motiv med. Titta in i butiken - färgerna på dynorna är underbara och svåra att motstå!

En specialare som ENDAST gäller från NU fram till onsdag kväll kl. 16.00 (då bryter jag med packning av ordrar inför helgen eftersom jag sedan skall packa ner mina varor till mässan i Gävle på lördag) är detta:
Köp 4 Adirondack-dynor och betala 200:- (ord. pris 59:-/st)  RABATTKOD:  4ADIRON=200   så justerar jag priset när jag skickar din personliga bekräftelse. Detta erbjudande kommer jag även ha på mässan i Gävle med kvarvarande dynor - men vågar du vänta så länge?
(notera att om någon färg är slut så får du välja en annan färg eftersom det måste finnas 4 dynor på din order för att rabatten skall gälla!)

/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback