Mässa i Gävle på lördag!

Just nu laddar jag och packar för fullt inför lördag då det är mässa i Gävle!
Hoj vad skoj! Årets första mässa för InkyWings del så det är extra spännande att få komma ut igen. :-)

Här är närmare info:

Scrap och stämpel - Mässa i Gävle  19 Maj kl.11-16

Företagare som kommer:

InkyWings
Betrakhta
hÄnglar & stÄnglar
Scraphönans Hobbyverkstad
Rena Rama Verkstan
Lilla Handarbetsboden
Pappersvinden

Demos kommer hållas under dagen.
Fri entré

Var och hur hittar man dit?
Vi håller till i Trumslagarvägens kvarterslokal, som ligger längst ner på Upplandsleden i Bomhus, Gävle.
Buss nr 2 går från Rådhuset mot Bomhus, den stannar vid Trumslagarvägen. Lokalen ligger längst ner vid vändplanen.
Om man tar sig med bil, finns parkeringsmöjligheter både vid förskola och skola i närheten. Det finns  även parkering på bostadsområdets parkeringar, men det brukar va hemskt fullt där.
Tänk på att parkera där det är tillåtet ;0)



Jag har packat ner en hel del smått och gott i lådorna till mässan, men långt ifrån allt kommer med tyvärr. Det finns inte plats till det helt enkelt. Av InkyWings egen linje är det endast dom nyaste stämplarna som kommer med, resten får stanna hemma och kan istället beställas - för kataloger  att bläddra i - det har jag med mig! :-)

Jag kommer även att dema Silhouetten, QuicKutz nya digitala skärmaskin! Kl. 13.00 är tid uppsatt för detta, men troligen kommer jag köra flera demos med den vid InkyWings bord för den som är intresserad!
Ett par maskiner finns med och kan köpas på plats till mässpris, sen tar jag upp beställningar om fler är intresserade!



Behöver ni en utmaning???
Då vill jag utmana er att göra ett stämplat kort (med stämplar som InkyWings säljer!) på temat VATTEN!  Det är nämligen det jag ser gott av utanför fönstret just nu, och det kommer "uppifrån". :-(  Fy sork så det kan regna.
E-maila kortet till  inkywings[snabel-a]inkywings.com senast på söndag den 20e så visar vi upp alla inkomna bidrag här i bloggen nästa vecka och hoppas på bättre väder. :-)

Om vi ses på lördag så glöm inte att komma fram och hälsa!
/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback