*KLART* du ska ha clear stamps! :-)

Wow vilken upplevelse att packa upp dessa härliga clear stamps som kom hem till mig igår! Jag tillbringade nästan hela kvällen med att fixa i ordning och förpacka dessa små genomskinliga varelser. Du har väl inte missat att InkyWings gjort egna scrapstämplar i "clear"-material?

         

Du kan fortfarande beställa setten var för sig eller alla 4 till ett kanonbra introduktionspris! Nu finns dom alltså hemma och levereras så snart du betalat din beställning. Gå via webshoppen som vanligt och invänta en personlig bekräftelse innan du betalar. Specialpriset gäller till och med söndag den 27e så passa på!

Vill du ha chansen att vinna ett av setten?
Jag kommer lotta ut ett set bland er som kommenterar under detta inlägg senast SÖNDAG 27e maj kl. 18.00.
I din kommentar vill jag att du motiverar vad som är så bra med clear stamps och varför just DU vill vinna!
(lotten kommer ändå avgöra vem som vinner - men jag är nyfiken på vad du gillar bäst med dessa stämplar!)

Ha en  underbar pysselhelg och maila oss gärna med något du skapat med hjälp av stämplar från InkyWings eller något av dom företag vi saluför så kanske vi visar just ditt kort här i bloggen!

/Lisa


Kommentarer
Postat av: Hattifnatt

Största fördelen med clearstamps är ju absolut att man får full kontroll på var man stämplar - det tycker jag är underbart!
Jag vill vinna InkyWings clearstamps för att jag lääänge gnölat över att utbudet stämplar "på svenska" varit uselt - och för att jag tokjublade när de nya kom! Som en av kvinnorna bakom bloggen Lyckotjut är det fantastiskt roligt att se stämplarna för "dagens positiva händelser"! *gör vågen*
Jag är helt kär, ska konsultera plånboken för att se om det kan bli en beställning... men det blir SVÅRT att välja... får väl göra som jag brukar - strunta i att välja och köpa allihop - lätt som en plätt! *skrattar*

Postat av: Annie

Wow, vilken chans! Kan man ju inte motstå! Clearstamps är bra främst därför att man kan se precis VAR stämpeln hamnar och att den hamnar rakt och så...

2007-05-25 @ 15:41:59
URL: http://annie-paperworks.blogspot.com/
Postat av: Lisa Nilsson (LisaMattias)

Jag har precis blivit kär i clearstamps - helt underbart att kunna placera dem och se precis var de hamnar! Håller tummarna för vinst...

2007-05-25 @ 17:09:28
Postat av: Therese

Wow va snygga dom va. Måste ju kommentera så har man iaf en liten chans :)
Det bästa är ju (såklart) att man ser igenom och får stämplen exakt där man vill ha den.
Och jag vill vinna... för att jag vill :) Älskar clearstamps
och dessa var ju fruktansvärt snygga. :)

2007-05-25 @ 17:16:33
URL: http://mamma.melvinwiktorsson.se
Postat av: Gunnel

Lätta att använda och behövs ju inte monteras!
Tycker de är snygga oxå!

2007-05-25 @ 19:35:36
Postat av: Elisa

Praktiska stämplar som man vet var man placerar... Helt underbart - i stället för att gissa! Bra med svenska clearstamps också, det är vi inte bortskämda med! NU ska jag läsa det ni andra skrivit!

2007-05-25 @ 19:36:22
URL: http://www.elwa.se/galleri
Postat av: Bitte/Bittebruttan

Jag har tyvärr inga clearstamps ännu.
Så jag kan ju förstås inte veta riktigt säkert hur de är.
Men det bara måste vara himlans fiffigt med att de är genomskinliga.
Då ser man ju precis var man stämplar! Hepp!
Och så kan man ju använda akrylblocken som man redan har. Mycket praktiskt. Tadam!
Sedan är ju dessa stämplarna ruskigt snygga oxå! :0)
Och på svenska!!! Suveränt helt enkelt! ;0)

2007-05-25 @ 20:03:32
Postat av: påhlsson

eftersom jag har många av dina nadra scrapstämplar så är ju dessa helt fantastiksa för det är ju lättare att se var man stämplar nu.... Du e superduktig !

2007-05-25 @ 20:13:22
URL: http://helenaspysselplace.blogg.se
Postat av: Henrietta

Säger som övriga; man ser var man stämplar och då vågar tom jag mig på att stämpla direkt på kortet. Det vågar jag aldrig göra annars eftersom jag är "sned" som person och aldrig får något rakt :o))

2007-05-25 @ 20:27:45
URL: http://henriettaspyssel.blogspot.com
Postat av: Agneta

Man hittar rätt med stämpeln utan att fundera. Svenska clearstamps (stämplar öht) är ju roligt och bra. Jag tycker jag ska vinna av många olika skäl, men ett är att jag har köpstopp så att vinna vore ju toppen. Ett annat är att jag tycker de är läckra och jag har redan funderatr på en del projekt jag skulle kunna göra med dem :)
Hur som haver, de är läckra! Bra jobbat!

2007-05-25 @ 21:02:35
URL: http://agge.blogg.se
Postat av: mia

Dels gilar jag ju dina förra scrapstämplar ;), att du sen har gjort dem i clearstamps underlättar bara. Clearstamps är underbara, fäster lätt, genomskinliga, sen är det lätt att se var man stämplar. Kram Mia

2007-05-25 @ 21:54:35
Postat av: Lena

Ja det som är bra är att man slipper montera dom och att man ser vart man stämplar.

2007-05-25 @ 23:16:48
URL: http://lenalandis.blogg.se
Postat av: Lillemor

Jag har ett clearstampsalfabet, min bästa investering absolut! Man ser direkt var man stämplar det är bra. Nackdelen med små clearstamps är om man har otur så "rymmer" de små älsklingarna...de är ju genomskinliga och syns inte så bra...så man ska ha en BRA förvaring till sina små kelgrisar!
Trevlig helg.
Lillemor
www.lillemore.blogg.se

2007-05-26 @ 08:25:48
URL: http://www.lillemore.blogg.se
Postat av: Gunvor

Förutom att det är så bra att se precis var man stämplar så är de ju också anpasningsbara: man kan t ex "dra" lite i dom när man fäster på akrylen och göra motivet längre, lite snett etc. Varför jag vill vinna? För att det är kul att de kommer svenska stämplar oxh för att de faktiskt också går att använda till kort ;) Fast jag vinner aldrig ändå ...

2007-05-26 @ 08:56:37
URL: http://gunvors.blogg.se
Postat av: Anna

Vilka underbara stämplar Lisa! Dom bara måste jag ha!!
Varför jag gillar clear stamps? För man ser var man stämplar, det är ju en sådan stor fördel så bara det är värt ett högre pris på clear stamps. För jag menar man sparar ju in papper och en massa svordommar på det. ;O
Kramen Anna

2007-05-26 @ 11:21:32
URL: http://annastenman.blogg.se
Postat av: monica

Självklart vill jag vara med i denna
utlottning!Har några men man kan ju aldrig få för många, särskilt inte om de är så underbara som de här =) Älskar clearstamps, enkla att använda, man ser precis var man sätter stämplen, behöver inte monteras och är lätta att tvätta av!

2007-05-26 @ 14:17:08
URL: http://leamon.blogg.se
Postat av: Louise (vbg)

varför... behöver inte moteras, lätta att förvara. Man ser var man placerar stämpeln när man stämplar. Jag har väldigt få clearstamps så det skulle vara kul att få testa dessa läckra. Skall göra ett student album (minnesalbum) till min son och dessa skulle passa jättebra till den.

2007-05-26 @ 14:33:20
URL: http://louisevbg.blogg.se
Postat av: Camilla

Sen jag började använda clearstamps är jag helt såld på det!!Så skönt att se EXAKT var man stämplar motivet.Jag har med muttrat över varför det inte funnits svenska innan så TACK för att du fixat detta till oss alla.

2007-05-26 @ 14:56:48
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com
Postat av: AnnikaS

Det bästa med clearstamps är nog att man aldrig behöver bli arg över att stämpeln inte riktigt kom där man hade tänkt sig! *fniss* det händer annars titt som tätt och dessutom är det smidigt att inte behöva montera dem.
kram Annika

2007-05-26 @ 17:57:22
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com/
Postat av: Eva A

Vore så roligt och spännande att få prova clear stamps - som jag faktiskt inte gjort än! Det låter ju bara toppen att se exakt vart stämpeln hamnar, och dessutom slippa montera dem! Och så har du ju alltid så jättefina och användbara motiv, så man blir sugen att köpa direkt!! :-)

2007-05-26 @ 21:10:10
Postat av: lenislenis

Åh, så härliga stämplar.
Varför Clearstamps? Enkelt - man ser ju precis var man sätter dem! Dessutom slipper man ju det tråkigaste av allt, monteringen....

2007-05-26 @ 22:21:59
Postat av: Annelie

Allt är bra. Enkla att förvara. Slippa montering. De tar lite plats. Man ser vars man placerar dem. De här var annorlunda och klart användbara på både kort och scrap. Perfekt!

2007-05-27 @ 07:56:56
URL: http://www.tigerfamiljen.se/mammelie
Postat av: VeronikaP

Det bästa med clearstamps är att man ser vart man placerar motivet och så slipper man all montering, det är bara att börja stämpla när man fått hem sina stämplar!!
Varför jag skulle vinna? För att jag inte kan köpa dem själv eftersom har fått dra ner på min scrapbudget ganska rejält, pengarna går till att jobba deltid istället... :-)

2007-05-27 @ 14:33:05
URL: http://veronikap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback