Stora stämpelsläppet - 1 Mars

Nu är dagen "D" här och butiken håller i skrivande stund på att uppdateras med alla härliga nya stämplar.  Allt nytt ligger i Nyhets-kategorin under InkyWings. Det är två sidor så glöm inte att "vända på bladet" till nästa sida. 

Ett stort tack till Ingrid och Lovisa Christofferson som varit med och designat ett par motiv denna gången. Resterande motiv står undertecknad för. :-)

Tårtkalas

Lägg din beställning IDAG den 1 Mars och det kan bli just DU som får alla dina nya omonterade stämplar helt GRATIS! Jag kommer dra en vinnare bland dom som beställer av nyheterna idag. Notera att det är endast dom nya omonterade stämplarna som du inte behöver betala för ifall det är DU som blir den lyckliga vinnaren!!
Hur många törs du låta bli att beställa? Stor jätteflin


Ha nu en underbar dag där ute!
/Lisa

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Har nu kollat in de nya stämplarna.Många fina och roliga.

2007-03-01 @ 09:26:18
Postat av: VeronikaP

Nu har inte jag varit här på läääänge, lääänge...

Vilka fina kort ni har gjort!! Dina nya stämplar är så fina! Jag missade att förbeställa dem på Vänerträffen, så jag kanske ska chansa idag!! :-)

Postat av: Aud

Så mange fine stempler det var!!!

Spørs om det må bestilles i dag, ja! ;-)

2007-03-01 @ 10:02:03
URL: http://audsn.blogspot.com/
Postat av: Sofia (skberg74)

Åh så mycket fint bland dom nya stämplarna och plånboken tillåter inga inköp just nu.

2007-03-01 @ 16:49:00
URL: http://skberg74.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback