oj vad det rasslar i mailboxen!

Jag har bett om kort från er bloggläsare och nu har det rasslat in en del - HUR KUL SOM HELST!!!  TACK!

Det har till och med kommit långväga kort... ända från Nederländerna!
Det är Inge Groot som skickat dessa underbara kort med hÄnglar-stämplar.
   


Sen har jag fått dessa härliga kort från min kusin! Milo Lilja. 
Milo är en av mina tidiga stämpelkompisar - vi beställde våra första stämplar tillsammans och satt och monterade på hemmagjorda klossar och var totalt lyriska när vi kunde stämpla våra egna brevpapper mm.  Kuliga minnen. :-)
     

Har du också skapat något med hjälp av stämplar som InkyWings säljer? Maila en bild så kanske du hamnar här i bloggen du med! ;-)

/Lisa

Kommentarer
Postat av: Bitte Leo

Vad många härligt snygga kort!
Allra mest gillade jag den holländska sjöjungfrun med den fiffiga texten: "Best fishes"! ;0)


2007-03-12 @ 20:41:34
Postat av: Chruss

Oj, vilka härliga inspirationskort! Mera sånt!!!!

Postat av: Milo

Hehe... ja, det var tider det... minns du, Lisa, när Panduro bara hade typ tre stämplar, det där tåget med vagnar, nån nalle som tittade över kanten och så nåt mer... *s* Men, roligast var alla kataloger från vida världen som vi beställde ihjäl oss ifrån! =) =)

Skoj att du la upp mina kort här! Och tjusiga från utrikes oxå!! Härliga!!! Fick massa idéer nu med att klippa ut kläder till mina hÄnglar! =)
Kram kram

2007-03-12 @ 22:23:51
URL: http://gothwitch.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback