Ännu mera Stampscapes!

Vi i DT-gänget har nu fått hem alla nya InkyWings-stämplar och det pysslas för fullt! Därför blir det kanske lite extra aktivitet här på bloggen, så titta hit lite då och då och inspireras. Glöm inte att scrolla längre ner på sidan också, för ibland kan det komma flera inlägg varje dag.

Den här veckan har jag gjort några exempel på kort där jag har använt stämplar från Stampscapes, där finns några av mina absoluta favoritmotiv. Jag har också kombinerat dessa vackra landskapsstämplar med andra, kanske lite mer "oväntade" motiv, den här gången ett par av de nyaste InkyWings-stämplarna. Hoppas ni gillar dem!

Ha en riktigt härlig pysselhelg!

/Ingrid

V?rkv?ll
Stampscapes: "Curvy Branch", "Prickly Branches" och "Duck Trio". Kortet är 15 x 15 cm.

Ensam bil
Stampscapes: "Curvylinear Road" och "Cloud (Cumulus)". InkyWings :"Pick-Up #2" och "Stort Grattis". Bilen är stämplad på stickers-papper. Kortet är 15 x 10 cm.

Tupp

Stampscapes: "Cloud (Altocumulus)" och "Boulders with Lichen". InkyWings: Lååång Tupp #2. Tuppen är stämplad på stickers-papper. Kortet är 20,5 x 7,5 cm.


Kommentarer
Postat av: Elisa

Jätterolig kombination av stämplar, hur läckert som helst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback