Tjuvkik på nya stämplar!

I slutet av veckan dök det upp massor av underbara stämplar i min postlåda. Jag ska vara gäst-DT för de nya stämplarna som ska släppas på Papperskraft den 30 juni -1 Juli i Leksand.

Motiven som släpps är gjorda både av av Pii-design och Lisa på Inkywings. Så boka in datumet och kom dit!

image362

Här är mitt första kort jag gjort som gäst-DT. Det är mestadels nya stämplar förutom texterna "Varma kramar" och "Vänner för alltid" som finns sedan tidigare.

Jag kommer att lägga upp kort lite nu och då fram till mässan för att förhandsvisa er de nya stämplarna så håll utkik!

Jag har även startat en alldeles egen blogg på adressen:
Fröken Hamsters funderingar

Kommentarer
Postat av: påhlsson

Jättefint kort ! kommer att följa din blogg....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback