Mer bröllop + FRI FRAKT

Säkert är det en hel del par som sagt sitt Ja! till varandra idag. Det är bröllopens tid. Jag har gjort ett bröllopskort som jag vill beskriva för er och utmana er till att "lifta". Här är kortet som det blir färdigt. Jag har använt samma hjärtestämpel i två storlekar och en cirkelstämpel från det senaste "släppet".

image331

Så här har jag gjort:

1. Du behöver cardstock, vellumpapper, embossingpulver, pigmentsilverdyna, silverband och stämplar förstås.


2. Stämpla det stora hjärteparet huller om buller med silverdynan.


3. Stämpla det lilla hjärteparet huller om buller med silverdynan.


4. Vik vellumet runt om cardstocken så det får kortformat. Ta bort vellumet och embossa cirkeln med plantiumEP på vellumet.


5. Riv av kanten på vellumet och dra silverdynan längs med kanten. Häll EP på och embossa.


6. Lägg vellumet över cardstocken och sätt band runt så de två papperna "sitter ihop". Klart!


Glöm inte att det är FRI FRAKT ett par timmar till för att fira Svenksa flaggans dag!

Njut av sommaren!
/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback