InkyWings söker... + har nyheter!

Jag söker *dig* som bor i Norge och har lust att vara med i InkyWings DT.


Ditt uppdrag:
Att med jämna och ojämna mellanrum skapa kort och andra alster (LO?) med framförallt stämplar som InkyWings saluför. Mestadels InkyWings egen linje men även lite av övriga stämplar. Ibland finns även tillgång till lite andra produkter mm att testa. Ditt åtagande är att skapa 4-10 alster / månad ungefär och du förbinder dig att vara kvar hos InkyWings minst 1 år (till som -08).


Du ska vara:
Positiv och älska nya utmaningar. Jag vill att din *stil* på kort är lite mer "ombonad och dekorerad" och att du törs använda egna idéer och prova nya saker men ändå ha en viss struktur på dina alster. Du är tjej eller för all del kille (!) mellan 25 och 70 år. :-) Det är bra om du inte har andra DT-uppdrag. Ett stort PLUS kommer vara om du även scrappar och kan tänka dig att både göra kort och LO med hjälp av mina stämplar!


Du söker så här:
  E-maila mig på: 
[email protected]   och skriv DT-Norge i rubriken. I ditt meddelande beskriver du kortfattat dig själv och varför du vill ha det här uppdraget.  Du ska känna att du kan komma överens med mina övriga 3 DTs. (läs gärna om dom här i butiken under Design Team)


Bifoga följande:
   
* EN bild (max 300kb) på ett stämplat väldekorerat kort som du gjort nyligen.
* FEM länkar (direktlänkar) till kort eller LO du har gjort. Dessa skall vara representativa för den stil du har när du skapar.  Jag finns reggad på Scrapping.no samt  Rubberstamps.no  så där kommer jag åt bilder ifall du vill länka dit. Det går även bra att länka till en egen hemsida eller din blogg. KOM IHÅG att det måste vara en *direktlänk* så bilden är det som kommer upp när man klickar på länken!


Ansök senast:
  den 1a Juli.  OM jag hittar *den rätta* nya DT-medlemmen bland er som söker så kommer detta att annonseras i början av Augusti. (med reservation för semestrar etc)  Alla som ansöker kommer få ett svar att mailet nått fram till mig.



Nu har vi sökt en DT och så ska jag även berätta att InkyWings kommer få en Gäst-DT under Juni/Juli som ska få vara med och presentera ett gäng nya stämplar från PiiDesign. Vem hon är kommer ni få reda på strax innan mässan i Leksand (helgen efter midsommar) så håll ögon och öron öppna... kanske tisslas det och tasslas redan där ute i buskarna? :-)

Om någon av dom andra slutar? Näe, det tror jag inte - dom vill jag behålla en stund till! :-DDD

Härlig sommar på er!
/Lisa

Kommentarer
Postat av: Aud

Skal bli spennende å se hvem du velger, Lisa!
Håper du får mange søknader! :o)

Postat av: Berit

Skal bli spennende å se hvem som blir valgt.
Det ble litt for mye i slutten av juni - så jeg rakk ikke å sende inn noe. Men jeg gleder meg å se hvem som skal inspirere oss :)

2007-07-18 @ 20:48:36
URL: http://fo2scrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback