Rälta mullrar... (mullrade i morse)

av åska så här på morgonen så jag stänger ner datorn igen (är lite rädd om den)!
Tänkte bara som hastigast skriva ett par rader så vet ni varför jag inte är kontaktbar nu på morgon/fm.

Ska fortsätta packa ordrar som kommit in under min semester och bekräfta dessa. En del är redan klara - ni fick
besked igår.

EDIT: Åskan är förbi - tack och lov... det blev inte så farligt som det först både lät och såg ut.  Nu fortsätter jobbet med att bekräfta ordar och annat.  Försvinner jag igen under dagen så är det kanske fler oväder - dom hade ju lovat ett lågtryck så man vet aldrig vad det för med sig.

/Lisa

Glöm inte dom TRE fina sommarerbjudandena som finns i inlägget nedanför!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback